Žygis į Sakarvelo kalnus (Kaukazas)

Svanetija – didžiuojasi, vadinama Sakartvelo perlu

1 diena

Skrydis Vilnius – Kutaisi. Mikroautobusu pervažiuojame į Svanetijos sostinę – Mestiją, nakvynė privačiam viešbutyje.

2 diena

Ekskursija po Mestiją, ekskursinė programa: Svanetijos bokštai, alpinizmo muziejus J  aklimatizacija. Instruktažas, daiktų dėjimasis, pasiruošimas žygiui.

3 diena

Pusryčiai, išeiname į žygį, nakvynė palapinėse prie Ušbos ledyno. 1 stovyklavietė. Vakarienė kalnų sąlygomis.

4 diena

Pusryčiai kalnų sąlygomis. Kylame į perėją, leidžiamės žemyn. 2 stovyklavietė, nakvynė palapinėse prie š. Ušbos ledyno. Vakarienė kalnų sąlygomis.

5 diena.

Leidžiamės iki Mestija miestelio. Nakvynė privačiam viešbutyje.

6 diena

Pusryčiai. Keliaujame iki aukšiausio kaimelio kalnuose – Ušguli (2200 m). Kelionė užtruks 2-3 val., iki Ušguli – 45 km. Ekskursinė programa: Svanetijos bokštai, kalnų grožis prie vienos gražiausių viršūnių Šchara. Vakare grįžtame į Mestiją. Vakarienė viešbutyje. Tradicinė Sakartvelo virtuvė.

7 diena.

Pusryčiai. Kelionė mikroautobusu į Kutaisi. Vakarinė ekskursija po istorinį Kutaisį. Nakvynė viešbutyje. Vakarienė – tradicinė Sakartvelo virtuvė.